КАСКО

Якщо у Вас стався страховий випадок, повідомте про подію за телефоном цілодобової клієнтської підтримки СК «Гарант і Я» +38 (067) 433 7 334, або телефоном SMILE ASSISTANCE +38 (044) 287 88 70 (у разі настання випадку за кордоном).

Залежно від виду події, що сталась, викличте представників відповідної служби (або доручіть виклик оператору гарячої лінії). Залишайтесь на місці пригоди та прийміть заходів для недопущення збільшення розміру збитку або зміни обставин події.

У разі настання пригоди водій ТЗ, причетний до такої пригоди, зобов’язаний:

За ризиком «Дорожньо-транспортна пригода» (ДТП):

  • дотримуватися передбачених правилами дорожнього руху обов’язків водія, причетного до дорожньо-транспортної пригоди, а саме:
  1. негайно зупинити ТЗ і залишатися на місці пригоди
  2. увімкнути аварійну сигналізацію і встановити знак аварійної зупинки
  3. не переміщати ТЗ і предмети, щомають причетність до пригоди
  4. вжити заходів для надання першої медичної допомоги потерпілим
  5. вжити заходів для збереження слідів пригоди
  6. до проведення медичного огляду не вживати алкоголю, наркотиків, а також лікарських препаратів, виготовлених на їх основі без призначення медичного працівника
  • вжити заходів з метою запобігання чи зменшення подальшої шкоди
  • зателефонувати до Страховика або до Представника Страховика (Сервісної служби) за телефоном, зазначеним у Договорі страхування, повідомити про настання події та одержати консультацію про подальші дії
  • викликати співробітників Національної поліції
  • одержати від співробітників Національної поліції копію смехи місця ДТП
  • записати інформацію про іншого учасника ДТП (за наявності), а саме:
  1. ПІБ водія
  2. Адреса проживання, контактний телефон
  3. Марка та модуль ТЗ, державний номер
  4. Назва організації, адреса та контактний телефон (якщо ТЗ належить юридичній особі)
  5. № договору страхування та назву Страхової компанії іншого учасника ДТП (за наявності)
  • записати інформацію про можливих свідків ДТП (ПІБ, адреса, контактний телефон)
  • невідкладно, але не пізніше трьох робочих днів з дня настання ДТП, звернутись до Страховика для написання Заяви про настання ДТП та виплату страхового відшкодування

За ризиком «Пожежа»:

  • прийняти всі можливі міри з метою запобігання або зменшення розміру шкоди
  • негайно повідомити про подію, що відбулася, у ДСНС за номером телефону 101
  • зателефонувати до Страховика або до Представника Страховика (Сервісної служби) за телефоном, зазначеним у Договорі страхування, повідомити про настання події та одержати консультацію про подальші дії
  • одержати довідку органів ДСНС про факт настання події та надати її Страховику
  • невідкладно, але не пізніше трьох робочих днів з дня настання події, звернутись до Страховика для написання Заяви про виплату страхового відшкодування

За ризиком «Стихійні лиха»:

  • прийняти всі можливі міри з метою запобігання або зменшення розміру шкоди
  • зателефонувати до Страховика або до Представника Страховика (Сервісної служби) за телефоном, зазначеним у Договорі страхування, повідомити про настання події та одержати консультацію про подальші дії
  • повідомити про подію, що відбулася, в компетентні органи з метою фіксації факту події
  • звернутися в органи ДСНС за довідкою про факт настання стихійного лиха на даній території
  • одержати довідки органів ДСНС по даній події та надати її Страховику
  • невідкладно, але не пізніше трьох робочих днів з дня настання події, звернутись до Страховика для написання Заяви про виплату страхового відшкодування

За ризиком «Протиправні дії третіх осіб»:

  • не переміщати ТЗ і предмети, які причетні до даної події
  • зателефонувати до Страховика або до Представника Страховика (Сервісної служби) за телефоном, зазначеним у Договорі страхування, повідомити про настання події та одержати консультацію про подальші дії
  • прийняти всі можливі міри з метою запобігання або зменшення розміру шкоди
  • негайно повідомити про подію, що відбулася, в органи Національної поліції за номером телефону 102 для фіксації факту події й проведення по ньому слідчих дій
  • одержати витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) з слідчих органів по даній події та надати його Страховику
  • невідкладно, але не пізніше трьох робочих днів з дня настання події, звернутись до Страховика для написання Заяви про виплату страхового відшкодування

За ризиком «Викрадення або незаконне заволодіння ТЗ»:

  • негайно, як тільки стане відомо, повідомити про подію, що відбулася, в органи Національної поліції за номером телефону 102 для фіксації факту події й здійснення слідчих заходів
  • зателефонувати до Страховика або до Представника Страховика (Сервісної служби) за телефоном, зазначеним у Договорі страхування, повідомити про настання події та одержати консультацію про подальші дії
  • отримати витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) з слідчих органів та надати його Страховику
  • невідкладно, але не 24 годин з дня настання події, звернутись до Страховика для написання Заяви про виплату страхового відшкодування

Для написання Заяви про настання страхової події та виплату страхового відшкодування при собі необхідно мати:

  • договір страхування КАСКО
  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
  • посвідчення водія особи, що управляли ТЗ у момент події
  • документи на право керування ТЗ (доручення, подорожній лист) для юридичної особи
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного номера для фізичної особи
  • банківські реквізити для перерахування страхового відшкодування
  • документи компетентних органів, що підтверджують факт події, що відбулася