ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ “ГАРАНТ І Я”
——————————————————————————————–
79022, Україна, м. Львів, вул. Городоцька , 174,
тел./факс (032)232-42-24
На виконання вимог ч. 3 ст. 7 Закону України «Про фінансові послуги та фінансові компанії”, яка надається при зверненні клієнта до посередника з метою отримання фінансової послуги :
Інформація про особу, яка надає посередницькі послуги: | |
Найменування особи, яка надає посередницькі послуги | Фізична особа – підприємець Бардин Ірина Олегівна (РНОКПП:3248004425) |
Інформація щодо істотної участі у страховику | Бардин Ірина Олегівна не є власником істотної участі у Страховиках та не володіє часткою у статутному капіталі страховиків. |
Платність послуги страхового посередника | Клієнт не сплачує винагороди посереднику, не оплачує його послуги, не надає посереднику економічних вигод будь – якого виду, винагорода посередника не входить до складу страхової премії. |
Місцезнаходження особи, яка надає посередницькі послуги: | 79052, м. Львів, вул. Роксоляни, 23/56 |
Найменування особи, яка надає фінансові послуги | Товариство з додатковою відповідальністю “Страхова компанія “ГАРАНТ І Я” |
Місцезнаходження особи, яка надає фінансові послуги: | вул. Городоцька, 174, м.Львів, 79022 |
Контактний телефон і адреса електронної пошти особи, яка надає фінансові послуги, сторінка в мережі інтернет | тел./факс (032)232-42-24, office@harant.com.ua |
Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг | вул. Городоцька, 174, м.Львів, 79022 |
Відомості про державну реєстрацію особи, яка надає фінансові послуги | Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи – 05.10.2010 року № 1 070 102 0000 041407 |
Номер і дата видачі ліцензії на здійснення діяльності із страхування | Ліцензія на діяльність із страхування (пряме страхування) від 31.05.2024, відповідно до Витягу із Державного реєстру фінансових установ № 27-0024/42351 від 31.05.202
Перевірка ліцензії на веб-сайті НБУ: https://kis.bank.gov.ua/Home/SrchViewLic/2000005744 Перевірка ліцензії на веб-сайті НБУ: |
Інформація щодо класів (ризиків в межах класів) страхування, включених до ліцензії на здійснення діяльності із страхування |
клас 1
клас 3
клас 8
клас 9
клас 18 – страхування витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс) особам, які потрапили у скрутне становище під час здійснення подорожі
|
Контактна інформація органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності особи, яка надає фінансові послуги; | Національний банк України
Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9 Телефон: 0 800 505 240 E-mail: nbu@bank.gov.ua Сторінка офіційного інтернет-представництва Національного банку України: https://bank.gov.ua/ (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection) |
Інформація про договір згідно якого надається посередницька послуга |
|
Договір із Страховиком | Договір Доручення № 01/19/ДС від 01.03.2020р. |
Повноваження посередника за умовами договору укладеного із Страховиком | Надання індивідуальної консультації щодо умов страхового продукту та рекомендацій, який страховий продукт максимально відповідатиме вимогам і потребам клієнта у страхуванні.
Ознайомлення клієнта із умовами страхування, інформаційними документа про страхові продукти, Загальними умовами страхових продуктів, основними положеннями договорів, розміром страхових платежів які клієнт повинен буде сплатити відповідно до умов договору страхування після його укладення. Збирання документів необхідних для укладення договору страхуванння, підписання від імені Страховика договору страхування, видача договору страхування клієнту. |
Вид винагороди посередника за укладення договору страхування | Комісійна винагорода передбачена умовами Договору Доручення № 01/19/ДС від 01.03.2020р. |
Інформація про механізми захисту прав споживачів фінансових послуг |
|
Механізми та способи захисту прав споживачів фінансових послуг (про можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг) | Механізм захисту ТДВ «СК «Гарант і Я» прав споживачів фінансових послуг та порядок урегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання фінансової послуги, здійснюється шляхом дотримання вимог законодавства, що регулює страхову діяльність та законодавства про захист прав споживачів.
З метою захисту прав страхувальника, як споживача страхової послуги, для розгляду заяв, скарг, зауважень та пропозицій ТДВ «СК «Гарант і Я» створено комісію з розгляду скарг споживачів страхових послуг, що знаходиться за адресою: 79022, м. Львів, вул. Городоцька, 174. Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». У випадку неможливості врегулювання спірних питань із ТДВ «СК «Гарант і Я» споживач фінансових послуг може звернутися: • до Національного банку України, наділеного функцією по здійсненню захисту прав споживачів фінансових послуг за контактною інформацією на сторінці офіційного інтернет-представництва Національного банку України: https://bank.gov.ua/(https://bank.gov.ua/ua/consumerprotection); |
Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг установами, наділеними функцією по здійсненню захисту прав споживачів фінансових послуг | Національний банк України
Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9 Телефон: 0 800 505 240 E-mail: nbu@bank.gov.ua Сторінка офіційного інтернет-представництва Національного банку України: https://bank.gov.ua/ (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection) |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ “ГАРАНТ І Я”
——————————————————————————————–
79022, Україна, м. Львів, вул. Городоцька , 174, тел./факс (032)232-42-24
На виконання вимог ч. 3 ст. 7 Закону України «Про фінансові послуги та фінансові компанії”, яка надається при зверненні клієнта до посередника з метою отримання фінансової послуги :
Інформація про особу, яка надає посередницькі послуги: | |
Найменування особи, яка надає посередницькі послуги | Фізична особа – підприємець Чайка Марія Богданівна (РНОКПП:2836408842) |
Інформація щодо істотної участі у страховику | Чайка Марія Богданівна не є власником істотної участі у Страховиках та не володіє часткою у статутному капіталі страховиків. |
Платність послуги страхового посередника | Клієнт не сплачує винагороди посереднику, не оплачує його послуги, не надає посереднику економічних вигод будь – якого виду, винагорода посередника не входить до складу страхової премії. |
Місцезнаходження особи, яка надає посередницькі послуги: | 81100, Львівська область, м. Пустомити, вул. Грушевського, 91 |
Найменування особи, яка надає фінансові послуги | Товариство з додатковою відповідальністю “Страхова компанія “ГАРАНТ І Я” |
Місцезнаходження особи, яка надає фінансові послуги: | вул. Городоцька, 174, м.Львів, 79022 |
Контактний телефон і адреса електронної пошти особи, яка надає фінансові послуги, сторінка в мережі інтернет | тел./факс (032)232-42-24, office@harant.com.ua http://www.harant.com.ua/ |
Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг | вул. Городоцька, 174, м.Львів, 79022 |
Відомості про державну реєстрацію особи, яка надає фінансові послуги | Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи – 05.10.2010 року № 1 070 102 0000 041407 |
Номер і дата видачі ліцензії на здійснення діяльності із страхування | Ліцензія на діяльність із страхування (пряме страхування) від 31.05.2024, відповідно до Витягу із Державного реєстру фінансових установ № 27-0024/42351 від 31.05.2024
Перевірка ліцензії на веб-сайті НБУ: https://kis.bank.gov.ua/Home/SrchViewLic/20000057442 |
Інформація щодо класів (ризиків в межах класів) страхування, включених до ліцензії на здійснення діяльності із страхування | клас 1
клас 3
клас 8
клас 9
клас 18
|
Контактна інформація органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності особи, яка надає фінансові послуги; | Національний банк України
Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9 Телефон: 0 800 505 240 E-mail: nbu@bank.gov.ua Сторінка офіційного інтернет-представництва Національного банку України: https://bank.gov.ua/ (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection) |
Інформація про договір згідно якого надається посередницька послуга | |
Договір із Страховиком | Договір Доручення № 01/20/ДС від 17.02.2020р. |
Повноваження посередника за умовами договору укладеного із Страховиком | Надання індивідуальної консультації щодо умов страхового продукту та рекомендацій, який страховий продукт максимально відповідатиме вимогам і потребам клієнта у страхуванні. Ознайомлення клієнта із умовами страхування, інформаційними документа про страхові продукти, Загальними умовами страхових продуктів, основними положеннями договорів, розміром страхових платежів які клієнт повинен буде сплатити відповідно до умов договору страхування після його укладення.
Збирання документів необхідних для укладення договору страхуванння, підписання від імені Страховика договору страхування, видача договору страхування клієнту. |
Вид винагороди посередника за укладення договору страхування | Комісійна винагорода передбачена умовами Договору Доручення № 01/20/ДС від 17.02.2020р. |
Інформація про механізми захисту прав споживачів фінансових послуг | |
Механізми та способи захисту прав споживачів фінансових послуг (про можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг) | Механізм захисту ТДВ «СК «Гарант і Я» прав споживачів фінансових послуг та порядок урегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання фінансової послуги, здійснюється шляхом дотримання вимог законодавства, що регулює страхову діяльність та законодавства про захист прав споживачів.
З метою захисту прав страхувальника, як споживача страхової послуги, для розгляду заяв, скарг, зауважень та пропозицій ТДВ «СК «Гарант і Я» створено комісію з розгляду скарг споживачів страхових послуг, що знаходиться за адресою: 79022, м. Львів, вул. Городоцька, 174. Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». У випадку неможливості врегулювання спірних питань із ТДВ «СК «Гарант і Я» споживач фінансових послуг може звернутися: • до Національного банку України, наділеного функцією по здійсненню захисту прав споживачів фінансових послуг за контактною інформацією на сторінці офіційного інтернет представництва Національного банку України: https://bank.gov.ua/(https://bank.gov.ua/ua/consumerprotection); |
Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг установами, наділеними функцією по здійсненню захисту прав споживачів фінансових послуг | Національний банк України
Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9 Телефон: 0 800 505 240 E-mail: nbu@bank.gov.ua Сторінка офіційного інтернет-представництва Національного банку України: https://bank.gov.ua/ |